Escrit als meus fills...


La meva major preocupació cap a vosaltres és la de preparar-vos bé per encarar la vida. 

Ensenyar-vos a valorar les petites coses, a ser humils i humans. 
A lluitar per les coses que valdran la pena i deixar anar aquelles que us facin mal. 
Heu d'aprendre que res és fàcil i que hi haurà disgustos que no podreu controlar. 
Heu de saber callar quan toca. 
Heu de saber cridar quan cal. 
Heu de saber que hi ha drets i deures per viure en societat i que cal respectar-los. 
Heu de saber que la vostra mare hi serà sempre. Passi el que passi i que l'educació que heu rebut fins ara fa que sigueu persones petites amb un gran cor. 

M'enorgulleix veure com els vostres amics us valoren, com demostreu empatia i com ajudeu sempre a qui ho necessita. Seguiré educant-vos de forma estricta, no en sé més, però amb tot l'amor que es pot sentir dins el cor. Visca el somriure! 
ESTIMAR ÉS EDUCAR. Us estimo.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

UNITAT, polítics, UNITAT!

Carta de comiat al meu germà Miquel

NO EM PREGUNTEU MÉS