M'agraden les dones que diuen la veritat

M'agraden les dones que diuen la veritat, que no enganyen. 
M'agraden les dones que treballen, que innoven i que estimulen. 
M'agraden les dones que em motiven, que em reñen i que m'estimen. M'agraden les dones fortes, valentes i dolces.

Les dones som capaces de crear una comunitat entre nosaltres infranquejable i única. 
Tinc la sort de comptar amb moltes dones així a la meva vida, per totes elles, pel valor que representen en mi i per l'estima que em demostren dia a dia, avui els hi dedico aquest humil agraïment, per ajudar-me sobretot a créixer, créixer feliç!!! 
GRÀCIES!!! 
#Lydia #Dolors #Eli #Anna #Pilar #Silvia #Sita #Tina #Cati #Mariàngels #Sus #Carmen #Júlia #Laia #Emma #Cristina #Marta #Jovita #Joana #MariaJose #Mari #Isa


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

UNITAT, polítics, UNITAT!

Carta de comiat al meu germà Miquel

NO EM PREGUNTEU MÉS