Acomiadem l’horrorós i meravellós 2021

I així acabo l’any, en una bombolla de colors rodejada de foscor. Un any que s’ha emportat una de les persones a qui més estimo de la meva vida, el meu germà Miquel, quan tot just acabava de fer 29 anys. I això ho ha tenyit tot de negre. Aquella vida tan bonica, s’ha trencat en bocins i ara toca reconstruir-la. Un any en que he trencat amb persones i situacions que havia aguantat massa temps. Un any en el que m’he vist obligada a imposar-me com a persona, a fer-me valer i fer-me respectar. I no a tothom li ha agradat, aquesta nova Neus, i han marxat. D’altres m’han acceptat i ajudat en aquest canvi tan profund, que sento que tot just ha començat. I el que ha estat el pitjor any de la meva vida, increïblement també ha estat el millor. Quina complexitat 😔
El 2021 m’he fet autònoma, he obert un despatx per assessorar persones a millorar els seus hàbits, controlar el pes, millorar el seu rendiment esportiu o conèixer les nostres cremes facials. Un despatx que m’ha donat vida, i unes clientes i clients que han acabat essent part de la meva família. Una feina que m’ha portat un sou que mai havia somiat, viatges, regals, conèixer persones brillants i molts nous coneixements. Tot això, viscut amb una il.lusió inmensa als ulls i una pena molt gran al cor perquè en Miquel no està aquí per veure-ho, per alegrar-se’n, per viure-ho junts. Quin any tan difícil i tan agredolç. Quin any tan dur que ens ha tocat viure. 
Però avui l’acabem i demà ens despertarem al nou any amb la mateixa determinació, actitud i força per a tirar-lo endavant de la millor manera possible i amb la companyia dels que de veritat m’estimen i valoren, la resta, hauran de seguir un altre camí on no em restin ni fereixin. Perquè si una cosa tinc clara per al 2022 és que tot i el mal al cor que m’acompanyarà tota la vida, la vida segueix i l’hem d’exprémer al màxim i que em vull seguir cuidant per dins i per fora i vull seguir creixent com a persona i com a professional. 
Dit això, us animo a que dediqueu uns minuts a valorar el vostre 2021 i us enfoqueu a viure un molt bon 2022. Preneu decisions, marqueu-vos somnis i objectius i treballeu per aconseguir-los.
Feliç entrada d’any! 
Gràcies a tothom ☘️






Comentaris

  1. Doncs mira jo avui és últim dia a la feina 40 anys de ser autònoma amb un negoci que he deixat la vida de jove!! Però com tu dius, la vida et porta on no saps a on!! 💚 Moltes felicitats per ser com ets!! Endavant

    ResponElimina
  2. Una abraçada, no ens coneixem, però és fàcil seguir a la gran família Matamala. També comparteixo el dolor, el pare ens va deixar, de sobte! Ha estat el meu mestre d'ofici i el més important el mestre de la vida. Sempre dins el cor els nostres éssers estimats. Me n'alegro que hagis pogut tornar-te a motivar pel que t'agrada. Molta sort i salut!

    ResponElimina
  3. Un cant a la resilencia, sempre andavant.
    Salut.

    ResponElimina
  4. Creixeràs com a persona encara molt més...la vida et donarà sabiduria. Endavant!!!!😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Neus et desitjo lo millor per el any 2022 segur que seguirás creixent en el món personal i profesional.

      Elimina
  5. Molts ànims, Neus.
    No renunciïs a res i viu tan intensament com puguis.
    Al final del camí, aquell que haurà plorat i rigut més, serà aquell qui haurà viscut la vida més profundament...

    ResponElimina
  6. Gràcies per compartir la teva reflexió. Jo he perdut la meva mare. Molts ànims. Sou una família exemplar.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

UNITAT, polítics, UNITAT!

Carta de comiat al meu germà Miquel

NO EM PREGUNTEU MÉS